søndag 17. juli 2011

Det var det eg sa..

skulle bare lagt lommeboken igjen hos tannlegen.
For på tirsdag måtte eg i hui oh hast tilbake, da var det høyre siden. På an igjen med verktøy og bedøvelse på hele høyre siden. Fikk ny resept på antibiotika.
Og vet dere hva? Når eg skulle hente de, så sier hun der apotekdamen:
-Når du tar disse kan du ikke drikke alkohol.
Og eg bare:
-Nei,okei.
Og hun bare:
-Nei,for det kan være du ikke blir edru igjen.  Også ødlegger det prosessen.
Og eg bare:
-Nei,okei.
selvom eg lekte litt med tanken på å være konstant full. Neida. Joda. Neida.
Det e jo ikke noe problem for meg å ikke drikke,misforstå meg rett. Men når eg plutselig ikke kan drikke, får eg ekstra lyst på. Så gleder meg til en kald øl på tirsdag, som aldri før.
Dessuten har eg myggestikk på tåen.

Inatt dere, så var det fest i etg under. Jævla ubrukelige naboer.
Her sparte de ikke på noe. Det var både allsang og høytalere utenfor.
Det fikk meg til å tenke på hvor idiot folk blir når de drikker.
Og bare så det e sagt, gutter e faen like ille som jenter..der de står og sladrer og snakker om følelsene sine UTE på altanen så alle kan høre de.
En står inne å skriker
-Siste sang, siste sang!
Mens noen andre synger/skriker.
-Plank på gelenderet!
Ja,vær  så snill gjør det!! Dett ned eller begynn å slåss.

Det var jo ikke siste sang..
Heller ingen planking på gelenderet, eller slåssing.
Like før eg gikk i kjøkken skuffen....
Uansett, hevnen er søt.
Så planen var jo å stå opp klokken 08.00 og sette på noe dritt musikk eller gå og ringe på under.
Men va så tøtt, at eg sovnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar