mandag 4. juli 2011

Sverige tur-retur.

På fredag dere,så ringte tlf klokken 23.00, rett etter meg og Samen hadde satt på en film og jekket en øl.

- Hei,vil du være med til Sverige? Vi kjører om 30min.
- Ehmm, ja okei.
- Flott. Vær klar halv 12....
- Mhm. Men duuu, må eg ha med meg passet?
Så holdt Strå på å le seg ihjel...
- Hahahahahaha
- Nei,seriøst?.. sa eg
- Hahahahahaha, nei vennen, du trenger ikke passet. Hahhahaahahahaha
- Hehe,Greit..sa eg.. Ikke ett ord når eg kommer ned i bilen!
- Hahaha, vi skal mobbe deg heeeele veien. Sa Strå med mobbete stemme.
- Hadet!
Uansett,det va bra eg spurte..for passet mitt går ut om under ETT år...noe eg ikke visste.

Klokken HALV ETT ringte de å sa eg kunne komme ned.. Snakk om feilberegning av tid.. Da va vi på veien, Malle, Kris, Strå og meg.
Passet ble eg mobbet for i ca 30minutter.

Men dere, Norge e ett vakkert land asså. Spesielt når tåken ligger sånn rett over vannet, da får man skikkelig troll stemning. Prøvde å ta noen bilder..men glemte å rulle ned vinduet.
Da tok Strå over kameraet, prøvde å fortelle at det va lite batteri.

- Kjøper nye når vi kommer frem.
- Men det e sånn oppladbart...
- Går bra det! Kjøper bare nye..
- Men Halloo, det e oppladbart!
- Det går bra, eg kjøper batterier eg.

Så røk batteriet..

- Faen, e det sånn oppladbart??
- Jaaa.......
- Koffor kjøper folk sånn derre kameraer??

Før det røk, fikk hun tatt noen nyydelige bilder da!







Dette bilde har eg tatt.... Flott sant?

Innen vi kom til hemsedal, va vi i overkant overtrøtte.. Så da va alt morsomt!
Jaggu fikk vi trimmet magemusklene..Når vi kom frem trimmet vi shopping musklene.

Uansett, med kamera eller ikke, det så var det en knakanes morsom tur!
Det tror eg vi alle syntes.
Trass såre rumper, påkjøring med handlevogner og sure svensker.

Så dette skal vi nok gjøre flere ganger.
Men da skal eg ta med meg en ekstra pute å sitte på.
Eg har nok lært....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar