mandag 11. juli 2011

så sånn var det...

På mandag reiste vi inn på hytten. Tok med meg pc'n for litt tidsfordriv på nettet.
-HÆ? Ingen internett?????
Viste seg at lynet hadde tatt det i forrige uke....
Ka skal man gjøre på 1uke uten internett???
Dette va jo nesten krise. Holdt på i over 1 time for bare å prøve og fikse det, til ingen nytte men stoor fustrasjon.
Godt vi hadde med oss masse god drikke.
Dette e det vi fant på første kvelden uten internett....



Joda, går helt fint uten internett...
Spilte forsåvidt badminton, crocket og poker og. Men der har eg ingen bilde bevis.
Koste oss vi.

Den ene kvelden satt vi 5 garn, 5! Va no ganske så speent når vi dro de opp, og endte med ett resultat på 2 torsk, 6 lyr og 2 krabber. Va godt fornøyd med det.
Svigerforeldrene kom inn på fredag og da lagde han deilig torske middag til meg, og til seg sjøl.
Og det MÅ eg bare si, det va sinnsykt godt!

Ellers brukte eg tiden på å ta noen natur bilder.



Ser du regnbuen?

Ja,vi badet selvfølgelig! 18 grader i sjøen ikkje så gale det....

Uansett, siden onsdag sov eg nesten ikke i det hele tatt pga tannverk.
Da hadde eg så vondt at eg nesten ikke kunne snakke, men bare drikke.
Så på lørdag måtte vi innom tannlegevakten, der satt eg å ventet  i 3(!) timer. Verste eg har vært med på.
Men det gjorde ikke vondt. Kjempe dose med bedøvelse gjorde susen.
Det største ubehaget var utvilsomt å ligge å gape i 30minutter, samt at det føltes ut som tannlegen hadde alt av utstyr på kontoret i kjeften min på en gang. Men smerte?  Nei.
Smerte nå? Ja.
Men eg e glad eg gikk.  Eg holdt jo faktisk på å dø.

Men altså..
Neste gang legger eg bare lommeboken igjen hos tannlegen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar