fredag 19. august 2011

The big R

Ja, så var konserten over.
Og det va sinnsykt. Stemningen va på topp og det va Rihanna også.
Bortsett fra..

Disse idiotiske plakatene som absolutt ALLE måtte holde oppe, sånn at eg ikke så noen ting.
Tilslutt så eg ingenting, og rev ned en 10-15 stk i sinne.


OG det at vi nesten gikk glipp av alt pga usannsynelige lange do-køer.
Derfor gikk eg kun på do En gang.


Og  folk som hadde kledd seg ut..



Anyways, konserten var konge! Her er noen bilder.








Bilder er fett da!!

Det som var kjedelig, var at Strå betalte 700kr samme dag for billetten. Mens vi hadde betalt 1200kr!!
Men det orker eg ikke skrive mer om.

Her e ett oversiktsbilde.



Btw,  alle bildene e hentet fra BA.
Da eg ikke tok med meg kameraet(!?), men har bilder på mobilen..
det sier seg selv hvorfor de ikke ligger her ute.

Etter konserten gikk vi på Garage, neida, vi gjorde ikke det.


Tilslutt, til alle dere som gikk glipp av denne konserten,- Shame on you!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar