fredag 19. august 2011

WTF

Eg blir kvalm eg..

No e det faktisk nok dritt ute å går, enn at ALLE barne foreldre ha bilde av ungen sin på en leverpostei boks eller en Lano flaske.
Hallo??

Har dere ikke nok bilder fra før enn at butikkene må bli bombardert av forsøplingen deres??
No offence.

Men bilde av ungen din på en leverpostei boks?
Boksen blir jo åpnet på Motsatt side, noe som betyr at bilde av ungen din vil bli liggende med trynet ned i ett møkkete kjøleskap.
Fantastisk gevinst. Og for all del, kanskje flaks.

Men uansett, ironisk nok. så tenkte eg at eg kunne bidra sjøl.
Koffor ikkje? Har jo nettopp gått til innkjøp av multivitaminer.


Og kun siden det er under 2 uker til eg skal delta på årets drittunge, i sammarbeid med Lambi.

Der dere kan få herlig bilde av meg, eller noen andre å se på ,
mens dere sitter på do og gjør nr 2.

Gå å piss i motvind!





1 kommentar: