onsdag 14. september 2011

Eneste eg vil e å ha det fett..

Ja,som sagt tidligere, var meg og Strå på show i Grieghallen igår.
Det va meget sterkt, nesten litt surrealistisk.

Legger inn litt bilder her.
Kamera kvaliteten er dritt dårlig, men det kan jo også være mine fotograf egenskaper, som glimter til med sitt fraver på mange av bildene.



Selvfølgeli regnet, og paraply e jo bare helt teit å ta med seg....

Heldigvis fant vi tak.








Nok om det!


Ka e det med folk som e negative hele jævla tiden??
Du vet, de som suger ut all energien din, og KUN tenker på seg seg sjøl.

Dere skulle blitt partert, og eg melder meg gjerne frivillig.
Blir jo faktisk kvalm av dere.



Nei,da snakker eg heller med Madde,for hun vet faktisk alt om å holde kjeft.

Merker eg e litt sur eller sint... Men alvorlig talt,spar meg for den der klagingen og det der
 "syns synd på meg trynet" ditt.


Tilslutt litt humor, føler eg trenger det!



Gå å lek i med vinden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar