fredag 30. september 2011

Skrekk og gru

I natt våknet eg av  at eg lå med beina langt utenfor sengen.
Så da tenkte eg å legge meg høyere opp, fort, veldig fort, så eg tok sats.
Skikkelig sats.
Endte med at eg
knuste hodet i nattbordet, lå og ynket meg litt før eg besvimte.

Det gjorde så jævlig vondt.

Våknet idag og lo litt i sengen før eg sto opp. Må jo ha sett temmelig idiotisk ut.
Så hostet eg litt i sengen før eg sto opp.
Da eg skulle vaske meg i fjeset, så eg dette speilbildet.



Så eg bare, jaja..  Tenkte ikke mer på det.

Satt på kaffe og slo på Mr Compaq. Det e nemmelig frokosten min.
Standar prosedyre hver morgen. Rutiner e jo viktig.

Så ser eg ute på plenen det dere har etterlyst...
Kattedamene mine..eller bare den ene.



Ja, for det va jo det eg sa. De går med kattene i bånd her. Trodde meg ikke dere.



Han har en hund i bånd. Det e kanskje litt mer vanlig.
Her så de meg også,og begynnte og rope etter meg.

Så da flashet eg trynet mitt. Da løp de.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar