torsdag 22. september 2011

Shazaaaaaam

I natt satt eg å surfet gjennom tv kanalene, og ka ser eg?
Jo Paradise Hotell i REPRISE.

Svitsjet fort forbi, men bildet limte seg fast på netthinnen min.
Så fikk eg spy syken.

Ka e det med folk som drikke seg dritings på tv, skjemme seg selv ut og hele familien sin?
Samtidig kommer fuckings Fristet på tv3. Samme konsept.
Samme Idiotene.

Håper hele hotellet brenner ned med alle deltakerene inni!
De fortjener faen ikke PRIKKEN over i'en.

Neste gang pirker eg ut øyet mitt med en blyant.


Når vi no e inne på Brann, så e jo de komt i cupfinalen.
Så da e spørsmålet.. Oslo eller ikke?

Eg liker ikke Oslo. Eller dvs, eg liker ikke Østlendinger. De e så jævli prippen.
Også tåler de ikke regn.
Da blir de pisse sur, og ser ut som de skal drepe deg om du spør de om noe.

                                         

Liker egentlig ikke Oslo heller, når eg tenker meg om.

Når vi snakker om regn..
Kem klipper plenen når det regner i pisse vinkel?
Har no stått å sett på den idioten i 10 minutter, prøver å søke ly under ett tre.
Tenkte å ta ett bilde, men gadd ikkje.

Skulle også tatt ett bilde av dissse fantastiske katte-damene,
 men de har eg ikke sett på evigheter. De e sikkert syk.
Slik som resten av nabolaget.





1 kommentar: