tirsdag 20. september 2011

Sinnsyk

Fakkarten.
No har eg jaggu blitt syk. Supert. Toppers. Knall. Bra pluss.



For lenge siden var det en som sa til meg at søvn e kjempe viktig for å bli frisk igjen.
Finner eg han igjen, slår eg han ned.

For på søndag sto eg opp klokken 12.30. Så på tv til rundt klokken 16.00, sov til 18.00, gikk å la meg igjen 23.00 og våknet lys våken klokken 01.00.
Da ble eg sittende å se på alt mulig dritt til klokken va 05.10.

Ka skal man ggjøre på om natten da?



Hater å være våken om natten.
Da må man liksom være stille og ta hensyn. Det e jo da eg har mest energi.
Ingen som tar hensyn når eg sover..neida,da slipper vi løs hele barnehagen utenfor, klipper plenen eller maser i tlf på altanen.
Møkkafolk.

Har gått til innkjøp nesespray, men den vil eg være litt forsiktig med.
For eg kjenner faktisk folk som er Avhengig av nesespray,
Haha, den e lei da.
Gå med nesespray i vesken til enhver tid.



I natt skal eg sove med do-papir i hvert nesebor. Det e kjempe lurt, da renner det ikke ser du.
Men husk å la litt papir henge utenfor, så slipper du en uheldig situasjon,
som du kanskje hadde som barn,
 med erter i nesen.

Eller så bare tuller eg hele meg inn i do-papir. Kanskje like greit.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar